RPO

Promocja Powiatu Ryckiego narzędziem rozwoju lokalnego

Zdjęcie Artykułu

Cel główny projektu to promocja gospodarcza regionu, oferty inwestycyjnej, współpracy i kooperacji przez stworzenie marki lokalnej oraz jej wypromowanie. Projekt zakładał zwiększenie atrakcyjności inwestycyjnej Powiatu Ryckiego przez utworzenie COI oraz marki powiatu.

Wartość projektu 285 922,45 PLN
Dofinansowanie UE 242 513,86 PLN
Oś, działanie II. Infrastruktura ekonomiczna/ 2.4. Marketing gospodarczy/
Data podpisania umowy 21-06-2011

 

Działania zaplanowane w niniejszym projekcie miały oddziaływać na strukturę gospodarczą i infrastrukturalną powiatu (a co za tym idzie na generowanie nowych miejsc pracy i inwestycje) przez utworzenie marki i strategii promocji powiatu oraz faktyczną promocję. Działania przewidziane w projekcie:
- Utworzenie marki i strategii promocji. 
-Utworzenie COI.
- Opracowanie i montaż materiału oraz wydanie DVD, 
- Utworzenie strony www. 
Powstanie internetowy portal gospodarczy Powiatu, na którym znajdować się będą miedzy innymi bazy danych terenów inwestycyjnych i lokalnych przedsiębiorców, materiały projektowe oraz informacje dotyczące inwestowania i rozpoczynania działalności gospodarczej.
- Witacze / totemy z podświetleniem.

Powrót